God natt !

Här halv ligger jag i min säng och har precis duschat, jag hatar att somna med blött hår men det är så värt det imorgon bitti när man är så himla trött, för då orkar man verkligen inte duscha. Dagen har till största del sett ut såhär: plugg ! Aa jag har faktiskt kommit framåt med min uppsats, dock ligger jag grymt efter eftersom jag va sjuk hela förra veckan. Får försöka fixa det på något sätt. Kvällen spenderades utomhus på promenad med Ellinor och sen Isabell en stund med. Borde göras oftar säger jag bara.

Ne imorgon är det skola och klockan står på 6, kanske är dags att sova. Ni får sova så gott nu, puss



Mums! Teneriffa, mamma kom hem jag är grymt avundsjuk :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0