Home again !

Tjenare, nu är jag hemma igen efter en helg i Norrköping, har varit underbart kul med mycket skratt, ryggont och lysrör! Och så har vi ju träffat på världens tjurigaste gubbe, han var seriöst så jävla tjurig ! Allt som fanns i hans värld vara pengar, bara pengar! Men det har varit grymt kul, som vanligt. Men såklart efter en underbar helg måste ju också det dåliga komma. Idag ska jag städa och plugga, jag orkar inte ! Men jag tror det är bäst att börja nu eftersom jag måste bli klar med allt ikväll ! Mer om helgen och kanske lite bilder kommer senare,

Puss och speciellt till Celeste: tingeling tingeling <3

Kommentarer
Postat av: celeste

VIP-brickorna var fucking RESPEKT! ;)<3 saknar dig<3

2009-03-08 @ 20:50:05
Postat av: Evelinaa

Som faaann att de va !! saknar dej med min älskade tingeling <3

2009-03-08 @ 22:16:10
URL: http://nocciola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0