I don't want to go home anymore!

Rubriken kanske låter lite väl drastisk men det är sanningen. Jag vill verkligen inte gå hem längre, jag vill stanna kvar i skolan, hur sjukt låter inte det egentligen? Och nej min mamma är inte värsta alkisen eller nått sånt utan det är så slappt att vara i skolan. Hemma väntar allt plugg som man måste ta tag i, uppsatser, prov, skriv uppgifter, läxor och gud vet vad ! Och nej nu ska jag inte skriva värsta långa negativa inlägget, men jag hatar detta så himla mycket!

Gissa vad jag ska göra nu, jo nu ska jag fortsätta med plugget som jag har suttit med i 5 timmar ungefär, puss


Kommentarer
Postat av: jennie

jag vet hur det känns. jag brukar vara sån att när man har sådär mycket att göra så blir ingenting gjort istället. du är duktig som kämpar på (:

2009-03-09 @ 22:17:23
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0