I'm done with this !

Sådär nu ska jag sluta plugga för kvällen och fixa iordning mej, tur att jag har sovmorgon imorgon och kan gå upp en timme senare än vanligt! Imorgon blir det minst lika mycket plugga måste jag faktiskt erkänna, so uppsatsen är inte riktigt klar än men imorgon då ska den bli klar !! Sen har jag ju "bara" svenska tidning, bildproject och svenska muntligt nationella kavr den här veckan, hipp hurra!

Ne nu ska jag vila upp mig inför morgon dagen, skönt att jag redan har bestämt kläder, då går det så himla mycket fortare på morgonen, sov gott puss ♥

Kommentarer
Postat av: jennie

sv: tack detsamma! :D

2009-03-10 @ 13:50:01
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0