keep it up!

Hej, den här dagen har varit helt okej, längtar dock sjukt mycket till helgen då jag ska till norrköping och träffa celeste den bäste! Känner vekligen att morgondagen kommer gå sjukt snabbt, idrott på morgonen så! Nu ska jag strax fortsätta skriva på min "lab report", helt okej faktiskt, så skönt med en paus från geografi/samhällkunskapen. Sen blir det att måla min bild med, vet ni vad vi ska göra?Jo en barnbok som man antingen får göra förhand eller dator. Min blir troligtviss förhand, kan inte bestäma mig!

Nu blir det plugg för fulla muggar! Puss



Kommentarer
Postat av: D i a n a - En fotoblogg

åååh :D vi gjorde också barnböcker (dock i sexan XD) men fett kul :D vill göra en, måla alla bilder själv och sånt, tjohey! :D

snyggis på bild :D

apråpå ingenting, vi måste seeees! ::::

2009-03-05 @ 17:05:38
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0