Mitt osociala liv

Gud jag är så grymt osocial just nu, allt fokus går på plugget. Lab report är det som ligger först på listan nu, egentligen borde det väl vara geografi uppsatsen som ska vara inne imorgon, men får extra tid på den eftersom jag va sjuk i en hel vecka och inte kunde jobba nått!

Suget efter att blogga är inte specielt stort just nu, har världens huvudvärk och känner att jag behöver mycket sömn, får en halvtimmes sovmorgon imorgon. Egentligen borde det inte göra så mycket men gud va mycket piggare man blir. Såg föresten att jag har fått många mer besökare till min ouppdaterade blogg, förstår inte. Ne nu känns det som jag måste uppdatera mera, det ska jag också göra. Häng kvar läsare jag lovar att jag skriver mer, haha.

Hittade grymt gamla bilder förut, eller okej ett år gamla kanske, det är de under! Nu ska jag gå ner och fixa mej sen blir det sängen ! Pussar !


Woooow, eller hur? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0