Outside it's snowing when everybody least suspect it!

Usch, marken håller på att bli vit igen. Snöar är precis vad det gör, jag som trodde att det äntligen skulle bli vår! Förhoppningsviss håller väl värmen i sig så snön försviner lika snabbt. Jag har dock inte märkt av snön så mkt idag eftersom jag har suttit framför datorn och jobbat på mitt hemkunskaps arbete som äntligen är klart! I och för sig var det ett av de slappaste arbeten jag har gjort, inreda en lägenhet liksom, det är ju faktiskt ganska kul! Nu är det bara so:n som jag måste kolla igenom en sista gång och förhoppningsviss inte glömma den hemma imorgon igen, har gjort det ett antal gånger nu.

Men nu är det visst mat, kyckling tror jag det blir, muuumms!

Måste försöka ta lite bilder snart så jag slipper ta från google !

Kommentarer
Postat av: Diana - en fotoblogg

hahahah guud så kuul att du vill vara med :D:D jag kommer snart avsluta, så det inte blir alldeles för många bloggar med, hahaha! :D men då kommer jag skicka en till kommentar till dej med länken till röstningsinlägget, ifall du vill länka och öka vinstchanserna :D<3

PUSSEN missuuu!

2009-03-22 @ 19:30:40
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0