Tengo Español !

Hej, nu sitter jag i skolan och har spanska. Vi håller på med ett project men kelly, som jag jobbar med är sjuk och jag orkar verkligen inte göra något! Jag lovar det är jätte segt, vi ska göra en power point om ett land som vi ska presentera inför klassen nästa vecka tror jag (?)

I eftermiddag blir det plugg och lite mer plugg, ska bli klar med so uppsatsen som sagt va ! Sen fick jag ju reda på att det är no prov nästa vecka! PANIK !!

Ne nu ska vi snart sluta så jag måste väl antagligen jobba lite ! puss

Kommentarer
Postat av: J.

Härlig blogg :)

2009-03-10 @ 16:35:31
URL: http://jantra.blogg.se/
Postat av: D i a n a - En fotoblogg

jaaaa, din mamma gjorde det också va? eller vem var det?? :(:(

det är så himla underbart, sån lättnad, för hade du hört om det som hände pappa? jag kan ta det på msn eller på fredag ananrs, och gud det kommer ju itne händemer nu :D så underbart!!!! :D

PUSSSSSSS ÄLSK VI SYNS PÅ FRE! :D<3

2009-03-11 @ 21:55:18
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0