Till min Celeste, den bäste!

Hej, nu är jag hemma från skolan och ska snart börja med pluggandet, plugga på en fredag är inte kul men får se fram emot helgen då jag ska till stor staden, norrköping! Ojoj, i och för sig är linköping större men ! Jo som sagt jag ska till norrköping och träffa min älskade Celeste/Katiuska. Hon tkr förövrigt att jag bloggar för lite, vilket jag också tkr så jag ska försöka börja med bloggandet igen!

Nu ska jag äta sen kolla campus hallen, sen blire plugg för hela slanten ! Pussar


Kommentarer
Postat av: Diana - en fotoblogg

oui oui snyggging, jag har kvar den men usch så fuul den är XD hahah "moa åker till månen" XD

2009-03-06 @ 18:39:12
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0