whatever

Hej, jag har då varit vaken i kanske 5 timmar, slappat framför tv:n osv men nu är det snart sags att göra iordning sej och åka iväg till jägarvallen för jag ska nämligen slinga mitt hår hos min kompis storasyster ! Jag är skit nervös för att det ska bli fult, inte för att hon är dålig eller nått men tänk omjag inte passar i blonda slingor ! Jag har dock haft alla naturliga hårfärger man kan ha, blont, brunt, rött och svart och typ alla tycker att jag passar i alla färgerna. Jag är naturligt blont men har inte haft det på så länge så jag vet inte hur färgen har förendrats.

Nej nu ska jag snart åka så jag måste skynda mej ! konstig inlägg detta blev :/ aja puss

Kommentarer
Postat av: Diana - En fotoblogg

hahahah max? XD är jag trög elelr är jag trög? XD

skitskoj kväll. PUSSS!

2009-03-15 @ 22:01:24
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: Diana

HAHAHAHAH jahaaa... XD jooo dom blev.. sådär xD men grejen är den att jag har en mammi som har en blogg som jag kommenterat och sådär, känns liiiite riskabelt att lägga ut dom (A)(A)(A)(A) kan dokc skicka nån skoj till dejjjj :D

2009-03-16 @ 18:24:27
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: an

men det kommer bli aasfint!" :D:D som sagt, du passar i allt men jag skulle vilja se typ en gamal bild med din naturliga blond! :)

kraaamheey!

2009-03-22 @ 09:21:17
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0