Candy!

Hej, gud jag har plugg upp till öronen nu känns det som. Jag som trodde det va lungt i skolan, har cirka 7 grejer som ska bli klara till fredag nästa vecka sen har jag typ massor kompleteringar med för ett högre betyg i det ämnet. Slutet av nian är verkligen jobbigt, men jag ska klara det, det har jag bestämt. Om bara några veckor är det sommar lov och då kan man vila upp sig och man har verkligen inga läxor, så himla skönt. Sen är det gymnasium med så man slipper engelska skolan, sköönt!

Nu måste jag jobba på min idrottsdagboks analys, kompleteringar i biologi och fysik och försöka jobba på historia, kul!

Kommentarer
Postat av: vendela

jippi så kul, NOT. men vi klarar ju av det :D puss på dig <3

2009-05-05 @ 18:40:21
URL: http://oneinacrowd.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0