22.10

jag bara älskar att vi är lediga tisdag & onsdag! Det känns verkligen asnice.. Men hela skåpet är med mig hem, vilket kanske inte känns direkt så asnice, menmen..
dagen har iallafall rullat på ganska okej, trött som fåå men annars vare chill. Började med ett nytt arbete hållbarutveckling, vi ska göra en muntlig presentation om skor, jag undrar hur det kommer gå.. Jaja vi fick iallafall inte banan som vissa andra,, höhö.
hursomhelst så ska jag nog dyka ner i badkaret nu och sen släänga huvet på kudden, ganska så välbehövligt..

PUSSEN


Kommentarer
Postat av: Angelica

Mn ja ooorkar inte uppdatera ahaha XD

2009-11-24 @ 09:22:04
Postat av: Diana

hahahah absolutt evepeve :D måste träffa dej snart ! pusssss

2009-12-09 @ 09:39:42
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: iida

nu vare way to länge sen du uppdatera ditt as :OOO!

pusssssssi <3

2009-12-10 @ 19:01:16
URL: http://itdoesmakesense.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0