back on track, at least for the time

idag var det skola efter att ha varit hemma hela veckan och legat däckad i sängen. Jag har haft feber osv, inte alls kul. Skolan var i alla fall dryg, jag var så jäkla trött så jag trodde aldrig jag skulle klara sitta på bussen hem utan att somna. Det gick ganska bra dock eftersom jag fick sällis av Rama. Väl hemma skulle jag egentligen städa, men det gick ju som det gick.. Jag la mig i sängen och sov en timme istället, mycket mer värt.

Nu ska jag strax äta sen ska jag förhoppningsvis skriva lite på mitt historia arbete, men det kommer säkert sluta framför något halvbra på tv och mååånga bortförklaringar till att inte plugga.

Kissies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0