god natt

har precis kommit hem från bio med some friends. Vi såg Trubbel i paradiset, ganska rolig och så. Är oerhört trött och höll på att somna på bion ibland, men jag höll ut. Nu väntar dock sängen alldeles strax, måste bara tvätta bort allt smink och borsta tänderna, den biten är förjevlig när man är så trött så man skulle kunna stupa rakt på plats..

I morgon blir det i alla fall chill dag, funderar på att ta en sväng till stan och kolla efter en farsdagspresent och lite mer grejer.

Istället för att sitta här och skriva ska jag nog ta mig ork att gå och fixa iordning mig för sängen, sen ska jag sova riktigt länge imorgon, det är välbehövligt..


Right now..
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0