yesterday

har ni hört om en tjej som är sjukt oaktiv på sin blogg?

igår var grymt värt. Ida kom till mig runt 6 och vi chillade kanske lite för mycket. Sen blev det taco och jag proppade min mage full med hela 3 stycken. Måste jag säga att jag var ganska så mätt sen.. Issa, Viktor och Hannes kom hit sen och vi rullade ner till donken där blev det kaffe och masser myyys. Det blev sedan en rundtur till björnkärr som är min första skola, minnen alltså. Tillbaka till stället där det allltid är fullt ös, jägarvallen, åh nej ingen överdrift här inte. De andra gick hem runt halv 3 och jag och ida stupade i säng.

Frulle i dag som var riktigt god, mys prat i min säng och sedan åkte hon hem till stora BYN mjöööölby. Jag satte mig på dirren och skrev en sida historia och fixade klart mitt engelska speech. Kollade på bert förut, underbart pinsam kille må jag säga.

Nu ska jag snart sova,
NATTI


Kommentarer
Postat av: iiida

aaaaaaasvärt hiihi! :D

men jag hörde att du var sjukis nu!? krya snygging :*

2009-11-16 @ 15:42:58
URL: http://itdoesmakesense.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0