sommaren del 1

Som ni vet hade jag uppehåll under sommaren eftersom jag hade tröttnat sjukt mycket på allt som hade med bloggar att göra. Men eftersom jag fortsatte att ha folk som kollade min blogg varje dag bestämde jag mig att börja om igen.

Med tanke på uppehållet har jag inte uppdaterat något från sommaren, så därför tänkte jag lägga ut lite bilder. Bilderna representerar en liten del av sommaren och lite innan, enjoy.

Ämtö 22-25maj

Tåget till Norrköping Cassi och Ingrid

Tåget till norrköping Vendela, Anna, Gustav och Jesper

Tåget till Norrköping Angelica och tjejer från 9c

Båten till Ämtö Cassandra och Ingrid, saknar <3

Båten

Klassen

Utsikt från bastun

Martin (Pettersson) i vattnet

Städning av våran äckligt skitiga stuga


Hamnfestivalen med Celeste!

Jag innan hamnfestivalen

Celeste innan hamnfestivalen, saknar något sjukt mkt <3

Dagen efter hamnfestivalen påväg till Norrköping


Fortsättning kommer senare!



Kommentarer
Postat av: Celeste

ÄLSKLING, jag har jätte JÄTTTE bra nyheter! Jag mååååååååååste berätta för dig så fort som möjligt! JAG SAKNAR DIG MER ÄN NÅÅÅÅGONSIN, det finns ingen som du på min skola och jag önskar så att du kunde finnas här med mig. När jag gör sånthär grisljud när jag nyser så är det ingen som fattar haha, jag saknar våra tider <3

2009-10-06 @ 05:16:49
Postat av: Evelina

Celeste älskling, jaaa du mååste berätta är gyyyyyymmmttt nyfiken nu! Saknar tidena med dig som fan! älskar dig gullunge <3

2009-10-06 @ 17:57:57
URL: http://nocciola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0