hemma igen

nu har jag kommit hem för en stund sedan, det var jätte mysigt att fika med cassi, vi har knappt träffats någon gång sedan sommarlovet så det va grymt kul att prata. Innan jag träffade henne gick jag runt lite på stan men hittade absolut ingenting, kanske bra det, måste ju spara pengar tills jag åker över till älskade Celeste i USA! Som jag förhoppningsvis gör snart..

När jag ändå är inne på Celeste så måste jag skriva att om du ser det här, så måste jag få reda på det du skrev på en kommentar är grymt nyfiken! Ni andra som ser detta behöver inte bry er ;) så nu va det sagt, haha.

Föresten så funderar jag på att köpa en kamera, vilket kanske inte är så passade om jag nu åker till USA snart. Men utan kamera blir bloggen så tråkig, jag har liksom knappt några bilder alls och mina föräldrar tycker nog inte om när jag snor deras kameror (stavning?) hela tiden. Är det någon som vet någon billig kamera men som ändå är bra?


Kommentarer
Postat av: celeste

Jag har skrivit mail! ;D<3

Du MÅSTE komma hit o hälsa på ;o

2009-10-12 @ 05:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0