it´s friday and we love it

kan ju medge att träningvärk är ungefär det minsta jag har. Min rygg och mina armar dödar mig, jäkla träningsvärk. Men det värsta är nog att jag slog knäet i bildörren igår ( bilen flög på mig, det kan ju knappast vara mitt fel).. Så hela dagen har jag haft skit ont i knäet. Måste tillägga att det var grymt sköent att krypa ner i sängen nu efter skolan. Måste ju faktiskt försöka vara liite posetiv.

Back to the reality, dageen bestod såklart av skolan. Slutade klockan 15.35 men det gör mig inget alls (nästan iallafall), våran historia lärare gör lektionerna roliga. Inte visste jag att jag någonsin skulle kunna lyssna på några historia lektioner. Och inte trodde jag heller att jag skulle börja tycka om matte igen, tror det är något konstigt med mig just nu, hehe.

Ne nu känner jag för en stor kopp med varm choklad och att läsa mina favoritbloggar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0