Söndagsmys

Har haft en jätte skön söndag faktiskt. Har bara chillat dagen lång. Men måste säga att kvällen har varit bäst. Har fixat i mitt rum, packat till mamma och jag älskart. Känns som jag har börjat få ordning på det där med packningen. Förut packade jag ju på morgonen eftersom jag var så slö på söndagskvällen. Men gud va värt det är att gå upp lite senare för att slippa packa. OCH inte nog med det, har bestämt kläder tills imorgon med. Jag vet det låter inte alls roligt eller något, men då slipper man stöka runt på morgonen och leta kläder, det kan ju ta ett tag..

Oj, vad posetivt detta inlägg blev. Men som sagt har min kväll varit sjukt skön, längtar faktiskt tills imorgon lite. Okej troligtvis eftersom det snart är höstlov, and i know that every day that passes is one step closer holiday..

Nu ska jag fixa mig för att sova.. Sen ska jag ställa om alarmet till i morgon... sen soooooova!




NATTI



Kommentarer
Postat av: Isabell

Haha din posetiva jävel. Jag var sjukt pessimistisk i söndags hahaha

2009-10-19 @ 16:59:25
URL: http://panterholly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0