toppen roligt!

just nu har jag krypit ner i sängen, helt klar för att sova. Älskart, ska sova som om jag aldrig hade sovit förut. Måste ju peppa innebandy i morgon på idrotten, naturkunskaps redovisning och spanska prov. Kan vi hoppa över det sista tack! Det skulle vara gölligt..
Föresten va det bara jag som inte kom in på någon blogg på hela blogg.se igår?

Dagen har varit kanon, träffade mina bebisar ida och isabell på björkö, åt lite goda mackor på k&k med dem, skrattade och sådant, you know. Sen följde Ida med tillbaka till my school. Hade historia med florrE! Skrattade igenom ungefär hela lektionen. Sen stan med Ida och Johannes. Galet kul måste jag säga. Sen dansade jag, gick inte bra på något sätt. Sen hem och plugga och träffa isabell igen. Gick en sväng och kollade på stjärnorna, det va kallt..
Och just nu känner jag att jag bara skriver en massa skit, jag är över trött. Nu ska jag sova.

god natt

 


Kommentarer
Postat av: Isabell

Det var sjukt kallt men sjukt vackert! :)<3

2009-10-15 @ 11:02:41
URL: http://panterholly.blogspot.com
Postat av: ida

EHEHHEhehEhhhehehehehehbesbe vem äre som är bäääbis egentligen :O:D?

2009-10-15 @ 12:18:41
URL: http://itdoesmakesense.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0