you make my day..

just nu (som nästan alltid annars) sitter jag i min säng och har det göörr skönt. Är så förbenat trött så det inte är sant. Jag måste plugga på engelka glosorna tills imorgon med. Jag vet inte ens vilka det är, bra!

Idag har varit en rätt skön dag. På morgonen hade vi innebandy, alltid lika kul. Nae där ljög jag för det va mycket roligare i tisdags. Sen vare slappaste tills spanskan. Prov på spanskan, gick faktiskt helt okej, tror jag..
Under dagen kom Ida också, det gillar vi jätte mycket. Sen efter skolan gick jag, Ida och Johannes till björkö och satt där i ungefär en timme. Sen tog jag och Johannes en promenad till stan. Sen åkte jag hem och nu sitter jag här och ska plugga på de där jävla engelska glosorna..

Kommentarer
Postat av: Isabell

Synd att inte jag var där då ;) Men jag tog en mysig fika! Haha

2009-10-15 @ 18:40:12
URL: http://bluebubbleballoon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0