Framtiden



Jag tror att alla någon gång har tänkt tanken att åka och gå på high school i USA eller vilket annat land som helst. Den tanken och frågan om jag verkligen vågar har jag ställt mig hundratals gånger, det vill jag lova. Den tanken har jag drömt mig bort i så himla många gånger och verkligen inte velat komma tillbaka till verkligheten.

Nu äntligen har jag kommit fram till ett svar, jag vill inte åka på high school, det är inte för att jag inte vågar. Det är tankarna på att behöva gå om och sedan gå med 94:orna. Det vill jag verkligen inte och det är därför jag ska åka som Au pair. Det blir absolut inte samma sak som high school, men tanken att åka som au pair lockar mig mer. Jag har alltid varit fast vid tanken att åka till USA på high school eller au pair men även det kan förendras, vem vet jag kanske är i Australien om några år och lever livet där! Jag hoppas i alla fall att jag har kvar den här viljan när det väl blir dags, efter studenten!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Åh! Låter härligt, skulle också gärna åka på nåt sånt där. Fast jag skulle inte orka passa en massa jävla småglin dock ^^

2009-09-09 @ 17:40:56
URL: http://bluebubbleballoon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0