Just tell me the truth



denna kväll har bokstavligen flugit iväg, jag har inte gjort något vetigt alls! Jag har inte gjort någon ting alls, inte ens något ovetigt.. gud va läskigt, sånt händer inte ofta!
Ne nu vet jag inte vad jag ska hitta på, känns inte så pepp att börja göra någonting direkt, klockan är ju liksom 21.20 och imorgon är det skola.
Funderar starkt på att hoppa in i duchen eller lägga mig i badkaret eller nått sånt, så himla skönt.
Ae vet faktiskt inte vart jag vill komma med detta så nu hoppar jag in i duchen istället för att sitta här och snacka massa skit, puss på er



Kommentarer
Postat av: iida

Hello m8!

Den sista bilden var grymt sexiii, typ you turned me on eller va engelsmännen säger (H) hähäh pusss!

2009-09-18 @ 21:53:58
URL: http://itdoesmakesense.devote.se
Postat av: Anonym

Lägga till varandra via bloglovin kanske? Snygg blogg föresten. :)

2009-09-20 @ 14:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0