My loves first day today!

Åhhh, just nu är min älskade underbaraste bästa Celeste på high school, första dagen!

I know you will be loved like we loved you back here baby! Jag undrar verkligen hur du har deti din nya skola! Men som jag sa till häromdagen som jag vet att du kommer vara: va dig själv då kommer alla älska dig för du är en så underbar person! Men en sak ska du vara säker på jag tänker tvinga dig att berätta allt om första dagen haha! Längtar tills vi ses igen älskling!

Jag kommer aldrig lämna dig älskling


Kommentarer
Postat av: Celeste

älskade Evelina, vad gullig du är ;o<3 nu är det gjort och jag ska berätta allt för dig när vi pratas vid ;) Det finns ingen tjej i Sverige som har varit så trogen till mig som du, det finns inget som kan skilja oss åt! saknar den kvällen på bilden :)<3

2009-09-10 @ 02:17:51
URL: http://mamiicita.devote.se
Postat av: Evelina

Du det finns ingen tjej som betyder eller är så trogen mot mig som du är! Jag älskar dej <3

2009-09-10 @ 17:53:08
URL: http://nocciola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0