28e april 2010

Dagen började med nationellt prov i Engelska A, det var den skriftliga delen. Ämnet på provet var väldigt annorlunda, inget jag hade trott att det kunde ha varit. Vi skulle skriva ett "formal letter" till ett lägenhetsuthyrnings företag. Provet slutade 10.40, gick lite tidigare. Efter det började min nästan lektion halv två. Myste med lite folk i klassen under tiden. Slutade sedan 14.15, skönt!
När jag kom hem började jag direkt med en matematik uppgift som vi har till på fredag, då vi även har matte prov. Har pluggat det nästan enda tills nu och ska snart fortsätta.
Senare ska jag åka och handla, sen matte hela kvällen!


bild från universitetet i mars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0