8e april 2010



Dagen har inte varit en slappis dag, kanske tur det eftersom det har blivit för många sådana nu under lovet. Även om jag gjort något hela dagen så har jag knappt hunnit med något känns det som! Fast det finns ju tid kvar på dagen att hitta på grejer! MEN sen har vi ju såklart den magiska timmen, klockan sju, då börjar hockeyn på tv!

Jag har i alla fall hunnit med detta:

- Klippt mig, det tog ungefär en timme och en kvart! Väldigt lång tid men Carro la i en inpackning som egentligen kostar 200 kr i mitt hår gratis! Så den tog lite tid och sen när det nästan var klart kom en fotograf som skulle fota till LKPG tidningen.. Lite scary så där, men det gick bra!

- Städat i lite mer än tre timmar! Måste jag säga att det blev väldigt rent?

- Tagit det lungt i ungefär en kvart. Vilket betyder att det är dags att slappa lite mer!

Kram


Kommentarer
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Haha jaa men visst finns de:D

2010-04-08 @ 17:54:34
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: allt är bra med mej :) vad har du gjort idag?

ha en fin helg!

kram ♥

2010-04-09 @ 21:30:57
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0