Back on track

Tjennixen!

Har inte suttit vid datorn på jag vet inte hur länge känns det som, senaste i lördags, okej inte så jättelänge! Det har hänt en massa saker så jag har inte ens hunnit sätta på datorn.

I lördags åkte jag ut till min systers jobb (där hon även bor), hon jobbar på ett stall utanför linköping. På kvällen myste vi och somnade ganska tidigt eftersom vi var sjukt trötta och amanda (min syster) skulle jobba dagen efter. På söndagen var jag och hjälpte Amanda i stallet hela dagen, fick rida en häst också, det var ungefär 2 år sedan jag red så det var kul! På kvällen när vi skulle åka hem till min mamma så missade vi bussen, men det fixade sig. Väl hemma så bastade vi!

I går var det skola som stod på schemat, en ganska lång dag i skolan men den gick snabbt. Hemma pluggade jag lite och umgicks med min pappa och hans tjej.

I dag gick vi i skolan mellan 08.10 - 15.50 så det var riktigt lång dag. Först hade vi idrott i simhallen, klädsim! Jag simmade dubbelt upp eftersom Rama som kom sent skulle fått simma ensam annars. Sedan hade jag foto, tre timmars hål, då åkte jag hem och städade mitt rum lite, sedan företagsekonomi. Och nu sitter jag här med massor av bullar i magen och målar naglarna!


Florida 2006!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0