I don´t think you know..


Sitter och snörvlar. Är mer förkyld i dag än vad jag var i går.. Tror inte grillkvällen var en så där jätte bra idé. Jag kände redan i går att jag inte mådde så bra så jag stannade inte så länge.
I dag har jag inget planerat. Skönt det i bland. Jag ska nog packa  till mamma, städa rummet lite kanske, gå en promenad om jag blir bättre.. Ska alltså bara ta det lungt, vilket är välbehövligt, jag vill bli frisk nuuu!
Ska nog trösta mig med något fullt av c-vitamin (eftersom det är bra när man är sjuk/för att inte bli sjuk) sen ska jag nog lyckas trycka i mig några fler bullar (har redan lyckats med fyra stycken, små).

Tjohhosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0