Långfredag

I går hade jag verkligen något att göra varje minut! Skolan slutade klockan ett, då åkte jag hem till mammi och städade fram till att klockan blev ungefär fyra eller något sådant. Sedan åkte jag hem och lagade mat, fixade iordning mig och sedan åkte jag in till cloetta center för att se LHC förlora mot Djurgården! Sedan hem och deppa ungefär! Det var min gårdag i korthet!

I dag ska jag träffa Isabell, vi ska gå på promenad i det vackra vädret! Sedan ska jag nog ta det lungt!
Hörs kanske senare ♥

Kommentarer
Postat av: Isabell

Du ska vara glad att om inte är ute iaf! :)



Japp, jag är snart klar skaru se. Men jag äter nog innan annars måste jag nog avbryta mig mitt i å gå hem å äta :o

2010-04-02 @ 12:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0