Ny kategori!

Sådär, nu har jag fixat kategorin som jag pratade om för någon vecka sedan! Kategorin heter Träning och där kommer jag skriva om träning osv. Jag gör detta endast eftersom jag älskar ju sport, hälsa och träning!

Jag tränar endast eftersom jag tycker det är jätteroligt och så tycker jag att det är så skönt att träna! Alltså ska ni inte tro att jag tränar för att jag inte tycker om min kropp eller något liknande!

Hoppas att ni tycker det ska bli lika kul som jag med denna kategorin och så hoppas jag att det funkar, men det återstår ju att se!

Ha en bra kväll, själv ska jag vänta på att tredje perioden i ishockeyn, är ni förvånade? Heja LHC ♥


(Bild härifrån)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0