vill skaka av utmattning..

Känner mig sjukt sugen på att springa så att benen blir helt döda, skakar av utmattning, så att jag knappt kan stå upp. Jag vill verkligen det just precis nu, men jag hinner inte. Eller jo där ljög jag, jag hinner; men hur fan ska jag kunna sova med den adrenalinen i kroppen?

Sprang senast i fredags, och då gick det inte bra på något sätt. Hade en förkylning i kroppen, det resulterade i lock för öronen och svårt att andas. Men nu är jag inte förkyld längre. Ska nog ta den där springturen i morgon! Slutar ju tidigt så det ska jag nog hinna med!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med pappa och hans tjej, sedan väntar sängen!


Försöker vara seriös, slutar ju som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0