18 augusti

Hej,
Klockan är exakt tio och jag borde gå och fixa iordning mig och sen äta lite. Börjar inte förrens 11.50 i dag vilket är jätteskönt!

Som jag skrivit tidigare så har skolan börjat igen. Lite blandade känslor angående det. Det är skönt att komma in i rutinerna igen men samtidigt är det ju så sjukt skönt att vara ledig! Denna vecka har vi väldigt slappt schema men redan nästa vecka börjar det ordinarie schemat börja. Och jag kan tänka mig att läxorna kommer komma fort!

Nu är det nog dax att gå från datorn, dricka upp mitt kaffe, sminka mig och sedan äta något innan jag går till bussen för ännu en dag i skolan! Men innan jag gör allt det där så tänkte jag meddela att min nya blogg kommer läggas upp i helgen. Håller på förfullt och fixar med den. Tills dess kommer det vara knapert med uppdateringar här!

Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Hej! Japp det var säsong 6 jag kollade på, fattade inte att det var den absolut sista säsongen förrän efter sista avsnittet, haha.

Jag kollade på en sida som heter www.tvshow7.com

Där hittar du alla! :)

2010-08-18 @ 18:56:23
URL: http://hannaz.se
Postat av: Isabell

Å vad roligt :D

2010-08-18 @ 20:40:41
URL: http://issahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0