5 augusti / hemma

I går kväll kom jag hem från ett par underbara dagar i dalarna! Det var underbart skönt och jag ville verkligen INTE därifrån. Men så fick det bli och vi kom hem runt nio i går kväll.

I dag ska jag ta det lugnt och fixa lite här hemma, lite träning ska jag också hinna med. Sen är det ju torsdag i dag också vilket betyder städning. Men eftersom det inte har varit någon hemma så ska jag städa i morgon eller kanske lördag.
Har egentligen inte så mycket att skriva, ville mest vissa att jag lever. Vi hörs senare.


Kommentarer
Postat av: FowZie♥~hypoteser som vimlar runt i skallen

kolla in mitt senaste inlägg om ett mycket fint bröllop. Där mannen blev klassad som Världens Mest Häpna brudgum. han visste alltså inte om sitt eget bröllop

Dop som hade oanade konsekvenser! ;)

2010-08-05 @ 15:42:13
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: sandra

fin blogg :)

2010-08-05 @ 16:37:40
URL: http://svantes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0