8 augusti / söndag

Hej,
Dagarna har varit ganska fullspäckade den senaste tiden och de timmar då jag inte har haft något att göra har jag mest suttit ute på altanen och umgåtts med min familj. En hel del Wii har det också blivit då vi köpte ett hem till mamma för några veckor sedan!

Hittils i dag har jag inte gjort något vettigt alls. Började dagen med ett nyköpt te, som var ljuvligt gott, och lite frukost framför tvn. Efter det har jag slöat i hop mig helt och hållet. Men snart ska det nog bli fart på mig också.
Har faktiskt en hel del saker som jag borde hinna med i dag. 
Träna, vilket betyder att jag snart ska värma på lite wok från gårdagen så jag orkar med ett rejält träningspass
- Fixa lite skolsaker, åker till malmö och köpenhamn i mitten av veckan och kommer hem dagen före skolan börjar så det är dags att leta reda på alla skolsaker!
- Fixa lite ekonomisaker, och då menar jag typ kolla upp lite kostader för en del saker som kostar väldigt mycket!
Och lite andra småsaker som måste fixas.

Men först får det bli lite wok och bra musik!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0