9 augusti / simning

God morgon!
Eller egentligen är det inte morgon för mig längre. Blev tidigt i säng i går efter ett hårt pass på gymmet, som känns väldigt mycket i dag! Vaknade pigg och utvilad klockan åtta! Det var längesen jag vaknade så tidigt. Blev i alla fall en mysig morgon med marmelad mackor och te! Har fastnat lite i "teträsket" de senaste dagarna, får se när kaffet tar över igen!

Nu sitter jag med ena ögat på datorn och andra på tvn där sim-EM visas. Saknar att spendera dagarna framför friidrotts EM, men jag får helt klart mycket mer gjort nu när det har slutat. Men som sagt så går sim-EM i Budapest nu och det kommer säkert spenderas mycket tid framför det också!

Nu ska jag snart stänga ner datorn och dra fram dammsugaren, för här ska det städas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0