ny design


GAMMAL BILD!

Jag har precis gjort bloggen lite breddare och sådant, liten ny design! Den är dock bara tillfällig eftersom jag kanske ska flytta över min blogg till min gamla!

Detta får bli en snabb uppdatering. Jag ska nu innan jag går och lägger mig kolla lite på OS, jag antar att ni inte är förvånade, sen ska jag helt klart dricka lite vatten eftersom jag har suttit i en halvtimme och varit törstig. Sedan får jag se om jag går och lägger mig innan klockan tio över ett och då ställer klockan eller om jag stannar uppe tills dess. Har nämligen lovat min mammas kille att jag ska väcka honom då eftersom han jobbar natt och han va jätte trött på grund av skjus av mamma till Arlanda osv. 
Nu ska jag vänta på förlängningen i damishockeyn!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg tjej och snygg design! pussssii

2010-02-26 @ 22:51:43
URL: http://itdoesmakesense.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0