onsdag 24 februari

Tänkte skriva ett halvsnabbt inlägg så det får bli såhär:

HAR GJORT:

- Hjälpt mamma att packa kläder till Egypten, tog lång tid måste jag säga. Hon är nog värre än mig på att bestämma vad hon ska ha med sig och inte.

- Äntligen bestämt mig och skickat in IV-valen till tvåan. Blev svårare än jag trodde, man måste ju tänka på hur man ska välja i trean också, diplomerad gymnasieekonom eller inte? Hur mycket poäng måste man ha kvar till trean? osv.

- Läst ungefär 100 sidor i Midvinterblod, kollat på sammandrag från nattens OS-sändningar osv.

- Letat sommarjobb

- Druckit mängder av kaffe

SKA GÖRA:

- Städa hela huset. Skulle egentligen gjort det i torsdags: behövde plugga. Flyttade fram det till fredag: var dödstrött. Lördag: snöstorm fanns ingen möjlighet att ta mig till mamma. Söndag, måndag, tisdag: mamma sa att jag skulle ta det på onsdag istället så hoppar jag över en vecka. Så med tanke på att jag missade en vecka blir det storstädning.

- Kolla på uppvärmning på OS klockan sex. Får bli en paus i städningen.

- Ta hand om hundarna, laga mat och allt annat som måste göras nu när mamma har åkt till stockholm för övernattning och sen flyg till Egypten imorgon.

- Läsa, kanske till och med hinner klart med boken? 100 sidor kvar!

- Resten återstår att se men det lär väl bli tv och OS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0