bad romance

har precis kommit hem från tandläkaren. Jag var dock inte där själv utan min bror fick ta ut sin käftisställning (tandställning för er som inte fattar och är allmänt tröga..) idag. Man blir ju inte lite avundsjuk när man kommer hem från skolan och ser helt perfekta tänder, när man själv går runt med en sån där jävla käftställning, som visserligen kommer göra min tänder fina (förhoppningsvis) men ändå! Jag slutade skolan klockan KvartÖverTvå och åkte sen in till stan igen typ halv fem, anledning borde ni veta vid detta laget annars är ni riktigt tröga! Och fattade ni inte det med käftisställning och detta är ni dubbel tröga! Åhh, guuud va trist min humor är ibland!

Nu ska jag kika runt på lite sidor samtidigt som jag ska försöka hålla mig vaken! Good luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0