Look into your eyes and see you looking back

Sitter i skrivande stund och väntar på att hockeyn ska börja, Linköping kör dagen till ära mot rögle. Inte för att jag tror att så många som läser min blogg är ishockey intresserade, men det är i alla fall jag så ni får stå ut haha!

Dagen har i alla fall varit kanoners, har verkligen känt en peppande känsla av att prestera något bra. Jag vet verkligen inte vart den kom ifrån.. Men jag älskar känslan!

Snart börjar hockeyn igen och jag ska hinna plocka iordning lite på saker som jag har spridit ut över hela vardagsrumsbordet + köksbordet!

Pusssis


Kommentarer
Postat av: Isabell

Din blogg är ju till för att du ska skriva vad DU vill ;) Så du får skriva om hur mkt hockey du vill....hahaha

2010-01-06 @ 11:32:35
URL: http://panterholly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0