Nobody puts Rettan in corner

Eftersom uppdateringen på denna blogg suger tänkte jag berätta lite kortfattat om helgen som har varit kanoners!
I lördags fixade jag iordning mitt rum som jag hade tänkt göra typ i tisdags-onsdags eller nått. Det blev jätte fint, är super nöjd! Till och med så att jag knappt vill lämna mitt rum, jag som inte har gillat det alls innan! Att fixa rummet tog ungefär hela dagen. Runt fem kom Ida hit, vi fick senare skjus till Isabell där vi chillade lite för galet! Blev mys med tacos, filmer och en jäkla massa tjabblande!
I dag vaknade jag klockan typ tio hos Isabell, keekade lite, åkte hem osv. Runt två åkte jag in till stan för att träffa Henrietta. Vi drog ner mot stångån och tog en himla massa kort på bilar eftersom vi har en uppgift i foto att ta bilder med 1/8 slutartid och 1sek slutartid och sådant. Vi stack senare till subway där proppade jag i mig en macka. En timme senare drog vi oss ut i mörkret, eftersom det var det vi hade väntat på. Där tog vi kort på bilar och lite smått och gott! Nu är jag hemma och tänkte försöka plugga lite historia, kan ju inte påstå att jag dras till boken direkt.

Bilder från dagen kanske kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0