tisdag

ska snarebarre dra mig ut till bussen, jag looovar att det inte känns ett dugg lockande när man sitter under ett täcke och det är cirka minus tio grader ute! Jag har i alla fall hunnit vara hemma i ungefär en timme, såååå oerhört skönt! På tisdagar går jag från 08.10-16.00 och har endast tre, ja tre lektioner! Alltså har jag en tretimmars rast och passar inte det bättre än någonsin att trycka sig in i en buss och lägga sig under täcket och fööörsöka få upp värmen?

Nu har jag i alla fall bara en och en halvtimmes företagsekonomi kvar för dageeeen! Assssskööönt!

Nu känner jag att detta snart kommer spåra ur, och det vill vi ju verkligen inteee att det ska göra! höhö


Säääääääämsta på att vara seriös på kort! And i know allmänt ful idag, får väl skylla på squashen som vi körde på idrotten! ojoj, så klockan nu måååste tjillla! pussi

Kommentarer
Postat av: celeste

FUL ? Haha hell no, du är ALDRIG ful ditt lilla troll. Jättesöta bilder på dig ! älskar ditt hår ;o

2010-01-27 @ 02:00:45
URL: http://c-fly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0