Your strength is so hard to find

Första dagen i skolan i dag, måste jag säga att det var en ganska så seg dag? Jag är trött som en åsna. Jobbade med projektarbete ungefär hela dagen förutom första lektionen då idrott stod på schemat och för att starta så lungt som möjlig hade våran idrottslärare plockat ihop ett program med styrka, snällt va? (ironiiiiiiiiiiiiiisk). Vi fick även vårat nya schema för vårterminen som börjar den 18:e, jag trodde verkligen inte att vårat schema kunde bli mycket sämre än vad det är, men i dag fick jag det bevisat, det går!

Dagen slutade på stan i jakt efter en present, slutade med att jag gick hem tomhänt! Jag vet vad jag ska köpa men de är slut! Blev även frågad om jag hade tillgång till bil, alltså om jag hade körkort. Svaret var ju ganska lätt så den frågan, hehe!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Vem skaru ha present till? :o Och vem frågade om du hade körkort? Haha

2010-01-10 @ 13:24:02
URL: http://panterholly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0