13 juli / Stop this world

Hej,
dålig uppdatering här på bloggen. Men det är för varmt för att sitta vid datorn hela dagarna och så kom jag hem från Riga i går. Var där lördag-måndag och hade det urhärligt!

Dagen är fullspäckad har massor att hinna med, men det är bara roligt!

1. måste planera lite saker och kolla upp lite mobil kostnader osv. Känner mig verkligen vuxen nu, men ska verkligen försöka få min ekonomi att fungera lite bättre.
2. Packa alla saker till pappa. Skulle egentligen åkt dit i går, men flyget hem från Riga var sent och jag och min bror var så trötta att vi inte orkade fixa iordning allt!
3. Träna.
4. Träffa Isabell
5. Fixa lite småsaker hos pappa!

Ser verkligen fram emot dagen! Bäst att börja på en gång med planering! Blir en stor flaska med vatten till det. Måste ladda upp inför träning!

(1. Uppdatering om Riga kommer i dag eller i morgon.
2. Ska försöka ta mer bilder, så bloggen blir lite roligare!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0