15 juli / looking forward

I dag är det fredag vilket beryder att jag har varit ledig i hela fem arbetsdagar redan. Det känns fortfarande konstigt att inte behöva ställa klockan på kvällen och åka in till stan för jobb. Vet redan nu att jag kommer sakna jobbet en hel del och att de kommer få ständiga besök av mig!

Som sagt är det fredag i dag och jag har mycket att se fram emot. I kväll kommer min älskade hund hem till min mamma igen efter en vecka uppe i underbara Dalarna, och så kommer mina "prillingar" ner från dalarna också. Det är hos dem Hemlis ahr spenderat veckan. Även om jag egentligen är hos pappa denna vecka kommer jag nog spendera mycket tid hos mamma i helgen!


bild från dalarna 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0