20 juli / Should I Stay Or Should I Go

Hej!
I helgen (fredag till i dag) har vi haft besök från Dalarna hemma hos min mamma.  Vi har gjort allt från att gå på flygvapenmuseum till att gå i affärer och tittat på båtar. Det har i vilket fall som helst varit jättemysigt och jätteroligt! Längtar redan till om ca två veckor då vi ska åka upp till mitt favoritställe i detta avlånga land, Dalarna!

Som sagt har vi haft gäster och därför har det varit noll procent fokus på bloggen. Det är så det ska vara när man har gäster eller reser bort tycker jag!

I dag ska jag i alla fall ta det lungt och kanske träffa någon kompis! Ska försöka hinna med ett träningspass också.


The Clash – Should I Stay Or Should I Go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0