22 juli / cleaning up the mess

Hej,
klockan är exakt ett och jag har redan varit vaken i fem timmar även fast jag är ledig. Var nämligen hos tandläkaren klockan halv tio i morse och spände min tandställning. Smärta.

I går var jag som sagt på äventyr med Celeste. Vi kände för att bara åka någonstans utan bestämt mål, men eftersom ingen av oss har varken ålder eller körkort så hoppade vi på tåg och bussar! Väldigt kul, men jag kan inte vänta tills jag tar körkort och kan åka iväg hur som helst! Bara lite mer än tio månder kvar, sen har jag i alla fall åldern inne!

På dagens schema ser det ut som städning är det enda inplanerade i dag. Jag tycker inte om att ha massor saker inplanerade på torsdagar eftersom det faktiskt är så att jag städar varje torsdag och det är ett jobb. Jag är anställd och får betala skatt för mina intjänade pengar. Vilket betyder att det ska tas seriöst och inte göras snabbt och slarvigt, som det lätt blir när jag har saker inplanerade.

Dags att sätta igång med städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0