24 juli / lördags slöande



Har precis satt på lite pastavatten på spisen. Är hur hungrig som helst, men tandställningen spänner så hårt att jag knappt kan äta. Så efter ett antal ryckningar i kylskåp och frys fick det bli pasta med köttfärssås, inte fel på något sett egentligen!

Dagen spenderas "ensam hemma". Pappa och Marit har åkt iväg till Marits mamma och jag och min bror är själva. Så dagen får spenderas på bästa möjliga sätt. Med en dator, en tv och ett kök som det ska bakas i. Kanske blir det någon vän lite senare också. Det återstår att se.

Nu ska jag springa ut till köket och röra om pastan som jag precis la i. Senare kommer det troligtvis ett träningsinlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0