26 juli / god morgon

God morgon,
Jag vaknade för andra gången för ungefär en tjugo minuter sedan. Första gången var tidigt i morse när någon från kommunen klippte en gräsmatta utanför mitt hus. Jäkligt störande måste jag säga.

Nu ska jag snart sätta mig och äta frukost. Får bli lite youghurt eftersom min tandställning fortfarande spänner. Sedan ska jag packa ihop mina saker som ska med till min mamma, sen åker jag till henne efter lunch. Runt tre åker jag in till stan där jag ska träffa Angelica som åker på high school i USA i ett år den 4:e augusti! Lite senare kommer även Fanny in till staden, vi ska äta/fika lite, sen blir det bio!

Nej nu vrålar min mage efter frukost!
Puss


En bild från i vintras!

Kommentarer
Postat av: Isabell

åååååh! jag saknar att köa i tio timmar när det var svinkallt :(

2010-07-26 @ 14:20:02
URL: http://issahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0