28 juli / friidrott

Hej,
vill bara förvarna om att det kommer bli dålig uppdatering här. Eftersom jag är väldigt sportintresserad och en av mina absoluta favoritsporter är friidrott så spenderas mycket tid framför tvn just nu. Det är ju fridrotts EM i Barcelona denna vecka!

Men en snabb uppdatering ska jag nog hinna med. I dag ska jag såklart kolla på EM och sen ska jag åka in till stan med min mamma där vi ska fixa lite saker med min lön från sommarjobbet som kommer till en annan bank än vad jag har osv. Sedan ska jag ta det lungt med familjen och fortsätta kolla på EM i kväll.

Nu ska jag fortsätta kolla på tv.

Grym ♥

Kommentarer
Postat av: Linus Zebrah.

Vill du bli veckans blogg?

Gå in på min blogg och kommentera din blogg och ditt namn! (:

2010-07-29 @ 13:52:00
URL: http://finest.se/linuszebrah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0