30 juli / fullspäckat

Efter att ha suttit vid tv:n hela veckan och kollat på friidrotts EM så har jag massor att göra i dag. Och eftersom jag åker till Dalarna i morgon så har jag ingen möjlighet att skjuta upp något. Ganska skönt eftersom man verkligen vet att allt blir gjort då!

Ska bland annat hinna med detta:
- Städa. Hann inte med det i går på grund av lite väl mycket spenderad tid framför tv:n och en sväng in till stan för att träffa Cassandra
- Träffa Celeste. Och jag klagar INTE
- Packa till dalarna
- Kolla på friidrotten
- Eventuellt träna
Sen har jag lite småsaker som måste göras.
Bäst att börja med städningen!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Fin bild! :) hare bra i dalarna! :)

2010-07-30 @ 15:29:41
URL: http://issahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0